![]() |
|
Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. |
|
Опции темы | Опции просмотра |
![]() |
#8 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Далі.
Як бачите з фотографій, гриль після пофарбування перетягнутий акустично прозорою тканиною. Тканина Монакор, вибрана через те, що її фактура в значній мірі подібна на вигляд штатних грилів Мерседеса. Труднощі теж були з вибором матеріалу для перетяжки кишені. Справа в тому, що такі автомобілі не дуже вже хтось перешиває, тому в жодного з майстрів Львова шкірзамінника, який би повторював фактуру штатного вініла не виявилось. Були в залишку коричневий і сірий. Чорного нема і не буде. Спробував пошукати по Україні, всюди така ж відповідь. Але Юрію в Києві таки трапився шкірзамінник, що нагадував фактурою мерседесівський, на ньому і зупинились. Правда, він виявився надзвичайно капризним в роботі, варто його лише трошки потягнути, як одразу морщиться, тому з мене не сім, а всі двадцять сім потів зійшло, поки кишені набули завершального вигляду. От декілька робочих фото готових карт: ![]() ![]() Дуже гарно дивляться при закритих дверях (тільки на фото пластикова деталь кік-панелі ще не закріплена): ![]() Мушу сказати, що всі, хто приходив послухати автомобіль, на двері не звертали уваги. В тому смислі, що вважали, що це такі заводські двері, і що на них дивитись. Що ж, при такому стилі інсталяції це, властиво, найвища похвала. А знаєте навіщо в кишені оце віконце? ![]() Воно є лише на лівій кишені, і лише в купе і кабріолетах. Виявляється, згідно з ідеологією використання цих автомобілів, тобто, як машин вихідного дня, щоб власник ненароком не забув коли проходити наступний техогляд, в цьому місці, в кишені, в спеціальному пазу, лежить сервісна книжка. І через це віконце видно помітку з терміном проходження ТО. От вже прагматичні німці! Добавлено через 49 минут Підсилювачі. Для розміщення підсилювачів, в багажнику, одразу перед баком було виготовлено платформу. ![]() Це тестове збирання, чи все стає на свої місця. Зліва зверху видно ще поки що фазолінійний фільтр. Після заміни на фазокогерентний це місце виглядає так: ![]() Взагалі вся апаратура помістилась дуже вдало, відкусивши від багажника по глибині від сили сантиметрів 8-9. Сабвуфер. Знову ж, автентичність вносить свої вимоги. В результаті народився корпус „закритий ящик”, плоский, наскільки можна було з акустичної точки зору, під задньою поличкою. Динамік дивиться вверх через отвір в поличці, але дивиться він в кришку аптечки, яку треба ще перетворити в гриль. Перші примірки: ![]() Отвір під динамік з салону: ![]() Ну а в кінцевому вигляді, перед встановленням гриля, все виглядало так: ![]() Ця вставка довкола динаміка прикриває шість болтів, якими кріпиться ящик сабвуфера до полички довкола динаміка. Встановлена чисто з естетичних міркувань. Взагалі сабвуфер кріпиться на 13 болтів, М8 та М6. Крім згаданих ще по два з кожного краю полички, прикриті штатними грилями штатної задньої акустики. А з боку багажника теж два з обох країв, і один по центру, під плафоном освітлення. З боку багажного відділення все тепер виглядає так - зверху фрагмент сабвуфера, ззаду фальш-панель, що прикриває всю апаратуру: ![]() І загальний вигляд: ![]() Знову ж, згідно з вимогою, щоб все виглядало так, ніби на заводі зроблено, закрито наглухо і в гармонії з лініями обшивки багажника. Далі був гриль. В нього мала перетворитись кришка, що прикривала на задній поличці аптечку. Проблема, що стосувалась грилів фронту, в тій же мірі стосувалась сабвуферного. Але при одній думці про необхідність насверлити ще й його мене кидало в дрож, тому покрутивши в руках існуючий, придумав, як його привести до порядку. Для цього довелось його розпиляти, попросити зварювальника, що працює по сусідству, щоб все зварив потрібним чином. Після цього гриль виглядав так: ![]() Перфорація тепер запідлице з рамкою, залишилось гриль порівняти (його прохи повело під час зварювання, часу конструювати стапелі не було). Це після вирівнювання і попереднього шліфування: ![]() Примірювання до кишені, в якій уже вирізано отвір: ![]() І нарешті гриль перетягнутий акустично прозорою тканиною ліворуч, і змонтований в кришку праворуч: ![]() Остаточний вигляд: ![]() Далі таки ще буде... Последний раз редактировалось Рост ®; 15.07.2012 в 21:57. Причина: Добавлено сообщение |
![]() |
![]() ![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
(1DIN) Becker Mersedes-Benz BE4716 | cmaxik | Автомагнитолы и автомультимедия | 1 | 10.12.2013 13:58 |
По поводу безграммотности, "олбанского языка" или "падонкафскаго юмара" на форуме.. | Cobox | О форуме | 11 | 28.11.2012 13:11 |
Идеи по замене штатных сеток в стиле "полный сток" | Каток | Практические уроки, технологии и материалы | 24 | 30.10.2011 09:44 |
Идеи по замене штатных сеток в стиле "полный сток" | Каток | Избранное - практика | 0 | 21.02.2011 12:51 |
Где грань между "барахолкой" и "рекламой"? | muztank | О форуме | 16 | 07.12.2009 16:54 |