![]() |
|
Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Старейшина
Регистрация: 28.02.2010
Адрес: возле Киева
Возраст: 39
Сообщений: 1,498
Вы сказали Спасибо: 25
Поблагодарили 66 раз(а) в 53 сообщениях
Репутация: 239
|
![]()
Подиум к металлу прикручеваеися когда карта стоит на своем месте?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Регистрация: 27.01.2011
Адрес: Киев
Сообщений: 17
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 2
|
![]() ![]() Ростиставу дуже вдячний за інстал. Я дійсно отримав саме те, що хотів. Все дійсно виглядає так, наче там завжди і стояло, чого я і прагнув досягнути. Михайлові дуже вдячний за твік Becker'у та за зміну кольору підсвітки в ньому, адже це дуже нетривіальне завдання і наразі мені відомо максимум 1-2 аналогічні проекти. За підсилювачі окрема подяка! ![]() Наразі займаюся тим, що треба вирішити проблему із повною відсутністю якісних дисків, адже на радіо чи mp3 система не розкривається... Після того, як відмию авто після тривалої стоянки, зроблю якісні фото встановлених компонентів і викладу сюди. Додам що орієнтиром того, що і як має виглядати, був цей проект: http://kay-71.narod.ru/W124Carlsson.html Але в седані все значно простіше, адже кишені дверних карт не потребують переробки, місця достатньо для встановлення динаміків. А от в купе кишені іншої форми і переробити їх так, щоб не порушити дизайну інтер'єру - зовсім не проста задача! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Про кріплення.
Подіум прикручений до металу дверей шістьма гвинтами (щоб не було плутанини в термінології, гвинт - це такий болт з головкою впотай, як у самонаріза ![]() Карта надягається зверху, заводським способом, крім одного - замість гачка в передньому-нижньому куті там тепер пістон (можна використовувати дверні від Мазди, тільки не базарні): ![]() Добавлено через 11 минут Юрію теж хочу окремо подякувати за розуміння того, що для хорошого результату потрібен час, і цей час він мені надав, не діймаючи телефонними дзвінками "ну коли вже?" ![]() Подякувати за довіру, адже потрібна певна сміливість, пригнати свій улюблений автомобіль за 500 кілометрів до незнайомої людини і залишити його там на тривалий час. Теж надіюсь, що довіру цю я виправдав. Удачі! Последний раз редактировалось Рост ®; 17.07.2012 в 09:53. Причина: Добавлено сообщение |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
|
![]()
Хороша робота!
Мені особисто дуже подобаються інтсаляції в стилі СТОК. Доречі, хотів запитати якраз, а скільки часу пішло на цей інстал? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Старейшина
Регистрация: 28.02.2010
Адрес: возле Киева
Возраст: 39
Сообщений: 1,498
Вы сказали Спасибо: 25
Поблагодарили 66 раз(а) в 53 сообщениях
Репутация: 239
|
![]() Добавлено через 6 минут ![]() Последний раз редактировалось Сёма; 17.07.2012 в 16:49. Причина: Добавлено сообщение |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Регистрация: 27.01.2011
Адрес: Киев
Сообщений: 17
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 2
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Регистрация: 13.04.2009
Адрес: Днепропетровск
Возраст: 46
Сообщений: 52
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 2 раз(а) в 1 сообщении
Репутация: 18
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Старейшина
Регистрация: 28.02.2010
Адрес: возле Киева
Возраст: 39
Сообщений: 1,498
Вы сказали Спасибо: 25
Поблагодарили 66 раз(а) в 53 сообщениях
Репутация: 239
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Регистрация: 07.11.2011
Адрес: Кривой Рог
Возраст: 50
Сообщений: 59
Вы сказали Спасибо: 9
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 1
|
![]()
Добрый день, подскажите пожалуйста почему у меня неоткрываются Ваши фото установок, читать интересно хотелось и посмотреть.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Регистрация: 27.01.2011
Адрес: Киев
Сообщений: 17
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 2
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Старейшина
Регистрация: 28.02.2010
Адрес: возле Киева
Возраст: 39
Сообщений: 1,498
Вы сказали Спасибо: 25
Поблагодарили 66 раз(а) в 53 сообщениях
Репутация: 239
|
![]() ![]() ![]() ...поставить так как по ссылке 16,5 можно, но за динамиком будет см 3*4 торчать усилитель, а по правильному резануть его к чертям надо, как поведет себя при етом дверь ХЗ! Добавлено через 8 минут ...Юра, ты мне скажы лучше жо за винил применял, де брал, возможно осталось что-то?? ![]() Последний раз редактировалось Сёма; 20.07.2012 в 19:47. Причина: Добавлено сообщение |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() При поклейці основний девіз - краще менше, ніж більше. Тому що усунути вібрацію легкої поверхні легше, ніж важкої. А нам саме потрібно усувати вібрацію, а не понижувати її резонанс. Тому наступний крок - в усіх потрібних місцях або розпорки, або нерв'юри. При чому усі додані конструкції самі повинні бути повністю жорсткими, тобто суцільними (а не профільованими) і з міцного матеріалу. Якщо руками їх навіть на міліметр не виходить прогнути, це те, що треба. Уникаю додавати надто довгі конструкції, які самі можуть ініціювати резонанс. Перевіркою є постукування по дверях. Тут не важливий тон звуку, важливо, щоб не було післязвуччя ![]() Очевидно, по максимуму укріплюю місце монтажу динаміка, тими ж розпорками і т.д. Окремо про технологічні отвори. Як видно на фото, вони просто заклеєні віброю. Глухіший матеріал важко собі уявити, від АКЗ захищає, не з'єднує між собою розрізнені дверні конструкції, тобто, не передає вібрацію з одного місця дверей в інше, і не перетворює двері на барабан. Я зі здивуванням дивлюсь на проекти, де для закривання тех. отворів виливаються площини зі скловолокна (самі по собі прекрасні резонатори, жорсткі і пружні) і тому подібні речі. На мою думку, основне в підготовці дверей - заспокоїти усі існуючі резонатори, а не добавити нові, з якими потім доведеться вести боротьбу. Звичайно, є різні двері, є такі, де тех. отвори на половину дверей, тут треба інші підходи використовувати. Зараз іде мова про конкретні мерседесівські. Я уже не раз писав, що двері - це не закритий ящик, не треба їх в нього перетворювати намагатись. Якщо досягнути успіху якимось дивом, то з дверей вийде найгірший з можливих ящиків. Судячи з замірів, з того, як себе поводить динамік (незначне, в межах до 0,1 зростання добротності, незначне падіння резонансної частоти, за рахунок маси приєднаного повітря), двері - це відкритий ящик. Ще можете спробувати запхати в двері порт фазоінвертора і зняти криву імпендансу - навіть натяку на появу другого горба не буде. Тому ніякої необхідності в намаганнях зробити стінки максимально жорсткими немає. Коротше кажучи, двері мають мовчати, коли говорить динамік, і все, від них більше нічого не вимагається. Повторюсь, це моє власне бачення, на істину в останній інстанції не претендую. Але потрібний результат такий підхід дає на 100% В карті вирізаний отвір під весь подіум. ![]() Це була примірка. Щоб карта повністю стала на місце, вирізано вже і частину кишені. Якщо динаміки ставити без усілякого чаклунства і танців з бубном, то місця там можна знайти навіть щоб жорстко прикрутити 8" ![]() Мова про діаметр, а не про посадочну глибину, бо цієї глибини там, звичайно, кіт наплакав. Також підозрюю, що підготовка дверей седану мала б бути трохи простіша, бо форма дверей інша, торці криволінійні, а не плоскі і паралельні протилежним, як в купе, і є надія, що не буди тих жахливих стояків, чи, принаймні, найгіршого, на 140 Гц. Ну, це чисто теоретичне припущення. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
(1DIN) Becker Mersedes-Benz BE4716 | cmaxik | Автомагнитолы и автомультимедия | 1 | 10.12.2013 13:58 |
По поводу безграммотности, "олбанского языка" или "падонкафскаго юмара" на форуме.. | Cobox | О форуме | 11 | 28.11.2012 13:11 |
Идеи по замене штатных сеток в стиле "полный сток" | Каток | Практические уроки, технологии и материалы | 24 | 30.10.2011 09:44 |
Идеи по замене штатных сеток в стиле "полный сток" | Каток | Избранное - практика | 0 | 21.02.2011 12:51 |
Где грань между "барахолкой" и "рекламой"? | muztank | О форуме | 16 | 07.12.2009 16:54 |