Всё об автозвуке

Вернуться   Всё об автозвуке > Высшая лига Sound Quality (натуральный и красивый звук) > Практика по SQ > Свои инсталляции SQ
Регистрация Новые сообщения Правила форума Справка Сообщество Календарь Поиск

Важная информация

Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п.

Закрытая тема
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 07.05.2013, 15:38   #1
garmas
 
Аватар для garmas
 
Регистрация: 01.01.2012
Адрес: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Возраст: 37
Сообщений: 491
Вы сказали Спасибо: 17
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 57
По умолчанию Re: VW T4

Брак бюджету та й мало підсилювачів з нормальними фільтрами. А активний фільтр взагалі не кривить фази,також як і пасивний фільтр (проводив тести)
На ГУ задіяні фільтри на Саб і Нч, на канал Сч і Вч він у Флет (у повну полосу)


Добавлено через 6 минут
Вібро дверей і обшивки



Последний раз редактировалось garmas; 07.05.2013 в 15:45. Причина: Добавлено сообщение
garmas вне форума   Вверх
Старый 07.05.2013, 21:50   #2
newatech
 
Аватар для newatech
 
Регистрация: 01.01.2011
Адрес: Симферополь
Возраст: 46
Сообщений: 629
Вы сказали Спасибо: 24
Поблагодарили 44 раз(а) в 28 сообщениях
Репутация: 130
По умолчанию Re: VW T4

Цитата:
Сообщение от garmas Посмотреть сообщение
А активний фільтр взагалі не кривить фази,також як і пасивний фільтр (проводив тести)
Да, да конечно - особенно по вашим графикам видно
newatech вне форума   Вверх
Старый 07.05.2013, 22:11   #3
garmas
 
Аватар для garmas
 
Регистрация: 01.01.2012
Адрес: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Возраст: 37
Сообщений: 491
Вы сказали Спасибо: 17
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 57
По умолчанию Re: VW T4

newatech,
ці графіки раніше скинуті ще з 88 піонером, кросами дешевими на НЧ і СЧ 1 пара і ВЧ 2 пара

зараз ще у процесі
як Ви прокоментуйте гравіки ті і всі косяки на них...
garmas вне форума   Вверх
Старый 08.05.2013, 10:02   #4
Cobox
Штырлиц
 
Аватар для Cobox
 
Регистрация: 09.04.2007
Адрес: Ирпень
Сообщений: 4,912
Вы сказали Спасибо: 136
Поблагодарили 355 раз(а) в 191 сообщениях
Репутация: 673
По умолчанию Re: VW T4

Цитата:
Сообщение от garmas Посмотреть сообщение
А активний фільтр взагалі не кривить фази,також як і пасивний фільтр (проводив тести)
Вы открыли что-то новое в законах физики?
Cobox вне форума   Вверх
Старый 08.05.2013, 18:18   #5
garmas
 
Аватар для garmas
 
Регистрация: 01.01.2012
Адрес: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Возраст: 37
Сообщений: 491
Вы сказали Спасибо: 17
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 57
По умолчанию Re: VW T4

Цитата:
Сообщение от Cobox Посмотреть сообщение
Вы открыли что-то новое в законах физики?
Я бачив графіки фази на динаміку без фільтрів і з фільтром! то що бачив- те і пишу. Фазу кривить ГУ

ЗІ: датчик ЕМОС
Цитата электрика побеждает акустику
garmas вне форума   Вверх
Старый 22.05.2013, 00:26   #6
garmas
 
Аватар для garmas
 
Регистрация: 01.01.2012
Адрес: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Возраст: 37
Сообщений: 491
Вы сказали Спасибо: 17
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 57
По умолчанию Re: VW T4

Фото розташування СЧ і ВЧ

Решта під спойлером

Скрытый текст







Добавлено через 1 минуту
Далі подіуми...

Последний раз редактировалось garmas; 22.05.2013 в 00:28. Причина: Добавлено сообщение
garmas вне форума   Вверх
Старый 22.05.2013, 05:29   #7
newatech
 
Аватар для newatech
 
Регистрация: 01.01.2011
Адрес: Симферополь
Возраст: 46
Сообщений: 629
Вы сказали Спасибо: 24
Поблагодарили 44 раз(а) в 28 сообщениях
Репутация: 130
По умолчанию Re: VW T4

garmas, а почему в торпедо не устанавливаете СЧ?
newatech вне форума   Вверх
Старый 22.05.2013, 08:25   #8
garmas
 
Аватар для garmas
 
Регистрация: 01.01.2012
Адрес: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Возраст: 37
Сообщений: 491
Вы сказали Спасибо: 17
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 57
По умолчанию Re: VW T4

Цитата:
Сообщение от newatech Посмотреть сообщение
garmas, а почему в торпедо не устанавливаете СЧ?
все перепробував...(майже рік прослуховував )
на торпеді сцена низька дуже і 100% відбивання від неї гарантовані як візуально так і на графіках бачив (від 1кцг- до 3)
ЗІ: при сидінні висота торпеди закінчується між грюдьми і животом
таким розтащуванням добився максимальним балансом між ЦО інструментами. Локалізація динаміків,особливо лівого відсутня! Трек Аудіодоктора барабан є звична проблема часта при поганому зведенні: ліві удари злипаються або близько один біля одного! Добився не злипання і чіткої ширини у лівомих каналах. Трек Positions, на якому голос говорить у різних точках кімнати: проблема "тікання" дальнього центра вправо була-- таким росташуванням, коригуванням виправилось і все стало горизонтально-вертикальним! ХЗ... Воздух є... Музика не напрягає
ЗІ: все виставлялось мікрофоном і доводилось на слух
ЗІЗІ: графіки АЧХ і ФЧХ будуть після подіумів

Последний раз редактировалось garmas; 22.05.2013 в 08:34.
garmas вне форума   Вверх
Старый 25.05.2013, 23:28   #9
garmas
 
Аватар для garmas
 
Регистрация: 01.01.2012
Адрес: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Возраст: 37
Сообщений: 491
Вы сказали Спасибо: 17
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 57
По умолчанию Re: VW T4

Фото подіумів (форма натягнута)
Все робились максимально ідеально,без виступів, складок...
Далі установка їх і пропитка вже на стійках смолою для затведження (щоб не покрутило чи ше шось)
Задовбався.... Важко то робити з такою складною формою

Скрытый текст







garmas вне форума   Вверх
Закрытая тема


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 22:48. Часовой пояс GMT +2.


Перевод: zCarot
autozvuk.org ©