Всё об автозвуке

Вернуться   Всё об автозвуке > Высшая лига Sound Quality (натуральный и красивый звук) > Практические уроки, технологии и материалы
Регистрация Новые сообщения Правила форума Справка Сообщество Календарь Поиск

Важная информация

Практические уроки, технологии и материалы Об изготовлении и оформлении автозвуковых компонентов.

 
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 26.09.2011, 07:23   #11
RAzZin
 
Аватар для RAzZin
 
Регистрация: 01.02.2011
Адрес: СПб
Возраст: 40
Сообщений: 10
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 0
По умолчанию Re: AGM батареи vs Станции питания (точка зрения)

Цитата:
Сообщение от Рост ® Посмотреть сообщение
Я з легкістю маю в своїй машині стабільні 14В. Знаєш як я їх отримую? Я завожу двигун!
Ми ж про автозвук мову ведемо? Чи про що?

Серж, на всяк випадок, повторюся. Більше не буду, тільки раз.
Підсилювач. За. Триста. Доларів. Не. Переграє. Підсилювач. За. Тисячу. До. Якої. Паверстейшн. Його. Не. Підключай. Крапка.

Я не кажу, що паверстейшн це погано. Більшості підсилювачів вона в тій, чи іншій мірі піде на користь, тому що в більшості підсилювачів блоки живлення розраховані на напругу в системі при працюючому двигуні (ще раз нагадаю - мова йде про автозвук). Робити блоки живлення, які будуть тримати стабілізацію нижче 11В економічно не вигідно, тому що вартість їх суттєво зросте, а кому це треба? При 11В треба вже думати, як машину завести, а не як музику слухати. Основне прослуховування відбувається під час поїздок, тобто при 14-ти вольтах. Якщо говорити про прослушку при вимкнутому двигуні, то так, таким підсилювачам паверстейшн буде в поміч.

Тому я і кажу, що при альтернативі купити дешевий підсилювач + паверстейшн або за ці гроші дорогий підсилювач - я ніколи не виберу перше. Звичайно, якщо до дорогого підсилювача доставити паверстейшн - ну, якщо нікуди дівати гроші, то можна, гірше йому точно не буде. Але можна не тратити 700 уй, а яку сотню, на доопрацювання блоку живлення, і тоді потреба в тій стейшині точно відпаде.
Ну і я вже мовчу, що є підсилювачі, як наприклад, мій, чи Халіна, які не випадають зі стабілізації до 9В вхідного, і при 9В вони не випадають, просто уже виключаються релюшки у них всередині, не мають сили тримати. І їм, що є паврестейшн, що нема - один фіг. Хоча згоден, що таких підсилювачів дуже мало.
Почти все этапы эммы, например, проходят при заглушенном двигателе, поэтому совет "получите 14В при работающем движке" немалому количеству человек бесполезен.
RAzZin вне форума   Ответить с цитированием Вверх
 


Здесь присутствуют: 58 (пользователей: 0 , гостей: 58)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Alpine 103BT из США не ловит чётные станции радио Zeroff Бюджетный автозвук и песочница. 2 17.08.2011 13:57
(клеммы, разветвители, коннекторы) дистрибьютор питания Санчес Аксессуары, кроссоверы и прочее... 1 14.06.2011 22:02
(клеммы, разветвители, коннекторы) дистрибьютор питания sinyagaev Аксессуары, кроссоверы и прочее... 2 25.03.2011 09:30
(клеммы, разветвители, коннекторы) дистрибьютор питания sinyagaev Куплю 0 19.02.2011 22:54
Фильтры... Как обещано - точка зрения :) Sergey12S Избранное - азы автозвука 2 23.03.2007 11:40


Текущее время: 11:00. Часовой пояс GMT +2.


Перевод: zCarot
autozvuk.org ©