Всё об автозвуке

Вернуться   Всё об автозвуке > Высшая лига Sound Quality (натуральный и красивый звук) > Теория и точка зрения по SQ
Регистрация Новые сообщения Правила форума Справка Сообщество Календарь Поиск

Важная информация

Теория и точка зрения по SQ Беседы об образе сферического коня в вакууме

Закрытая тема
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 23.06.2010, 22:49   #1
Рост ®
Старейшина
 
Аватар для Рост ®
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
Отправить сообщение для Рост ® с помощью ICQ
По умолчанию

ІМХО, не на тому полі воюєш.
В машині є значно більше інших, більш важливих проблем, з якими потрібно воювати в першу чергу. Розділення каналів в порівнянні з ними - суща дрібниця.
До речі, тут в мене зараз лежить один ексклюзивний підсилювач, Becker Energy 600 Limited edition, яких випустили вроді як всього півтори тисячі екземплярів, і коштували вони вроді як по 3000 євро.
Відкрив його доктор Халін... і закрив. Крім ідеального виконання вся комплектуха топова, нема що міняти. Макінтош навіть поруч не валявся. Так от, це 6-канальник, 4 канали для фронту, два для сабвуфера, на сабові канали сигнал збирається з фронтальних через суматор, на резисторах 100 кОм. Хто трошки розуміється в схемотехніці, зрозуміє, що до чого. Тобто по мірках неймовірно крутого 88-го піона, з його 102 дб, розділення каналів в цьому підсилювачі нема взагалі. Ну, я утрирую, але... При тому, що при такому максималістичному підході можна було зробити все зовсім по-іншому. Але зробили так.
Тому ще раз ІМХА - битися за розділення каналів при значних проблемах з живленням, ФЧХ, фіг зна яким акустичним оформленням, купою перевідбивань і т.д. як на мене - це таки дурна трата часу. Не вишукуйте собі надуманих проблем, коли реальних вистачає.
Рост ® вне форума   Вверх
Старый 24.06.2010, 09:06   #2
Cobox
Штырлиц
 
Аватар для Cobox
 
Регистрация: 09.04.2007
Адрес: Ирпень
Сообщений: 4,912
Вы сказали Спасибо: 136
Поблагодарили 355 раз(а) в 191 сообщениях
Репутация: 673
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Рост ® Посмотреть сообщение
ІМХО, не на тому полі воюєш.
В машині є значно більше інших, більш важливих проблем, з якими потрібно воювати в першу чергу. Розділення каналів в порівнянні з ними - суща дрібниця.
...
Тому ще раз ІМХА - битися за розділення каналів при значних проблемах з живленням, ФЧХ, фіг зна яким акустичним оформленням, купою перевідбивань і т.д. як на мене - це таки дурна трата часу. Не вишукуйте собі надуманих проблем, коли реальних вистачає.
даже добавить нечего!
Cobox вне форума   Вверх
Старый 24.06.2010, 09:41   #3
sanjk
Супермодератор
 
Аватар для sanjk
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Вишнёвый
Сообщений: 765
Вы сказали Спасибо: 14
Поблагодарили 38 раз(а) в 30 сообщениях
Репутация: 75
По умолчанию

постойте
так эта "купа перевідбивань"
их же можно немного побороть - например верх и низ торпеды обтянуть. Центральную консоль.
Это ж относится к теме разделения каналов ? какие из этого выгоды,что и как влияет ?

Последний раз редактировалось sanjk; 24.06.2010 в 09:48.
sanjk вне форума   Вверх
Старый 25.06.2010, 23:30   #4
Рост ®
Старейшина
 
Аватар для Рост ®
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
Отправить сообщение для Рост ® с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от sanjk Посмотреть сообщение
постойте
так эта "купа перевідбивань"
их же можно немного побороть - например верх и низ торпеды обтянуть. Центральную консоль.
Это ж относится к теме разделения каналов ? какие из этого выгоды,что и как влияет ?
Стоп. В стартовому повідомленні про що йшлося? Про електричне розділення каналів.
А перевідбивання я би в купу з розділенням не мішав. А то ми так зараз і розфазування сюди намішаємо. І самі собі створимо купу надуманих перешкод, які безуспішно долатимемо.
До речі, перевідбивання в порівнянні зі зведенням фаз теж мале зло
Я би сказав так. Рецепт звуку.
Візьміть хороше джерело звуку, з хорошим живленням, добийтесь фазолінійності тракту, заодно викинувши з нього все зайве, виготовте грамотне акустичне оформлення, зведіть акустичні фази, а вже після цього всього воюйте з усім іншим, якщо виникне таке бажання (не виникне).
Рост ® вне форума   Вверх
Старый 27.06.2010, 11:32   #5
sanjk
Супермодератор
 
Аватар для sanjk
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Вишнёвый
Сообщений: 765
Вы сказали Спасибо: 14
Поблагодарили 38 раз(а) в 30 сообщениях
Репутация: 75
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Рост ® Посмотреть сообщение
Стоп. В стартовому повідомленні про що йшлося? Про електричне розділення каналів.
А перевідбивання я би в купу з розділенням не мішав. А то ми так зараз і розфазування сюди намішаємо. І самі собі створимо купу надуманих перешкод, які безуспішно долатимемо
Доречі в стартовому написано
Цитата:
Сообщение от sanjk Посмотреть сообщение
Путь разделения каналов в машине это -
*ГУ, с определённым значением разделения каналов. Когда менял Сони с9000 на Пионер п9 то явно слышалось такое изменение.
*межблочники - тип и способ укладки.
*усилитель - с одним БП, с двумя,поканальное и побортное усиление.
*кроссовер.
*акустика с акустическим оформлением и направлением.
чи неправильно написано ? А як розфазування впливає салон, чим можна зменшити?
І ці акустичні фази як раз відносятся до розділення каналів,- чи якщо ВЧ будуть дивитись один на одного вздовж скла,то акустично канал зведется по фазі ?

Последний раз редактировалось sanjk; 27.06.2010 в 11:41.
sanjk вне форума   Вверх
Старый 27.06.2010, 13:10   #6
Рост ®
Старейшина
 
Аватар для Рост ®
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
Отправить сообщение для Рост ® с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от sanjk Посмотреть сообщение
Доречі в стартовому написано


чи неправильно написано ? А як розфазування впливає салон, чим можна зменшити?
І ці акустичні фази як раз відносятся до розділення каналів,- чи якщо ВЧ будуть дивитись один на одного вздовж скла,то акустично канал зведется по фазі ?

Я вже писав, не треба валити все в одну купу.
Розділення каналів, чи можна назвати взаємне проникнення - це, якщо на пальцях... Ну от записаний звук інструмента в одному каналі, а в другому тиша. Якщо розділення каналів в апаратурі погане, то цей звук пролізе і в другий канал, в тій, чи іншій мірі. Пролізе через ті ж резистори суматорів, через... коротше, в дебрі лізти не будемо.
Оце і є розділення каналів, наскільки звук з одного каналу пролазить в інший в апаратурі.
А фаза - це фаза. До розділення каналів вона ніякого відношення не має. Як і паразитні відбивання.
Якщо звук записаний, наприклад, в лівому каналі, то в фазі ввімкнені динаміки, чи в протифазі, звук буде лунати виключно з лівого динаміка.
Стосовно побортного підсилення, то по-перше, канали мають бути повністю розділені ще від ЦАПа, тому що якщо в голові все намішається в купу... - далі зрозуміло.
По-друге, ми отримуємо два блоки живлення, ні разу між собою не синхронізовані. І потім доведеться воювати з наслідками, тобто, ловити фазу по салону
Щоб міжблочники наводили сигнал один на другий - я на практиці такого ще не зустрічав.

Знову ж вважаю, що займатися побудовою супер розділених систем за побортною схемою підсилення, перебором "звучащих" кабелів і тому подібними речами, нехтуючи основним - це тупіковий шлях. Хоча він популярний. Тут і релігію свою можна вибудувати, і побахвалитись приналежністю до касти вибраних зі срібними, полірованими вручну міжблочниками і т.д.
Запитання від новачків: "будую свою першу систему, які кабелі використати" - мало не кожне друге. Які-які? Та з будівельного супермаркету! А от запитання "будую свою першу систему, як звести фази?" ви бачили? Хоч одне? Покажіть!
Мій підхід наступний. Продумати систему, зробити її якомога коротшою, бо як сигнал дістане під дих від десятка-другого операційників по дорозі, скрутиться від купи прохідних конденсаторів, обідравшись об кераміку, дістане десяток пендалів від кожного з десяти транзисторів вихідного каскаду, тому що у нас "важкий тупий фронт і його треба чимось кормити"... А потім ми шукаємо детальність і правдивість звучання.
Отже, короткий тракт, фазолінійний, нічого зайвого, тобто, все, без чого можна обійтися викидається без жалю, ніякої цифрової обробки, без усіляких 128-кратних передискретизацій, не сильно потужний підсилювач і легкі чутливі динаміки. Зосередьте увагу на виготовленні ідеального акустичного оформлення, в першу чергу мідбасів, з ними завжди найбільше клопоту. Добийтесь контролю динаміків підсилювачем. Зведіть акустику по фазі. І буде щастя. Ну, вірніше, буде звук такий, на який дійсно здатна вибрана апаратура. По максимуму.
Рост ® вне форума   Вверх
Старый 27.06.2010, 13:46   #7
sanjk
Супермодератор
 
Аватар для sanjk
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Вишнёвый
Сообщений: 765
Вы сказали Спасибо: 14
Поблагодарили 38 раз(а) в 30 сообщениях
Репутация: 75
По умолчанию

Рост дякую за вичерпну відповідь про електричне розділення каналів.
Я теж розумію що в авто інших проблем вистачає і з електричним розділенням мучатись це вже в останню чергу.
Але я мабуть недосить точно назвав тему, бо в описанні я мав на увазі також акустичне розділення
Цитата Но мысли об этом мне не дают покоя после любого прослушивания музыки через наушники, когда каждое ухо слышит только тот звук который ему предназначается. Сцены конечно никакой (точнее между ушами/глазами), но точность звуков которые играю только с одной стороны намного выше чем при прослушивании домашниих колонок, неговоря уже об автомобиле.
Поэтому хочется заиметь и сцену и уменшить взаимоопроникновение звуков в то ухо, для которого они не предназначаются
малось на увазі якраз акустичне розділення в салоні авто.
Накшталт - баланс повністю уліво: в наушниках звук чує тільки ліве вухо; а автомобілі праве вухо чує майже все що грає ліва сторона.
sanjk вне форума   Вверх
Старый 25.06.2010, 23:20   #8
Рост ®
Старейшина
 
Аватар для Рост ®
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
Отправить сообщение для Рост ® с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Рост ® Посмотреть сообщение
на резисторах 100 кОм.
Тут в мене опечатка - 10 кОм.
Рост ® вне форума   Вверх
Закрытая тема


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Включение каналов (странно) Alpine MRV F-407 V12 gizmo Бюджетный автозвук и песочница. 1 30.10.2013 10:30
(усилитель) Усилитель 6 каналов Blaupunkt Velocity VR SIX M.BOSS Куплю 1 06.07.2013 21:12
(усилитель) 4-5 каналов мощность от 70вт и выше радио Куплю 34 07.06.2012 22:19
(провода/межблоки) Audison Connection (2 кабеля по 5м на 2/6 каналов) Kronos Аксессуары, кроссоверы и прочее... 7 24.08.2010 13:25
Усилитель Sony c кроссовером 6 каналов XM-C2000 ferrym Аксессуары, кроссоверы и прочее... 3 21.03.2010 17:21


Текущее время: 15:43. Часовой пояс GMT +2.


Перевод: zCarot
autozvuk.org ©