|
|
|||||||
| Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. |
![]() |
|
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Регистрация: 01.01.2012
Адрес: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Возраст: 37
Сообщений: 491
Вы сказали Спасибо: 17
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 57
|
флуд, на флуді...
Хто чує на ВЧ ФЧХ, зрозуміти доки дотягує мід (саб) з рівним ФЧХ? зробити правельний стик без провалу, горбу? Хто зможе на слух оприділити у певному салоні й інсталі маленькі косяки і через що відбуваються проблеми у АЧХ? а Трьох полоску на слух зввести? ![]() Тільки натренований роками слух,який може відрізнити погане від доброго! А таких у нас слухачів мало і цьому треба вчитись + Їм ще треба заплатити за роботу і час.... Всім дякую! Тепер розумію чому метода Іллі тут на форумі не прижилася Успіхів всім у настройці! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Регистрация: 15.01.2010
Адрес: Киев
Сообщений: 1,608
Вы сказали Спасибо: 26
Поблагодарили 26 раз(а) в 16 сообщениях
Репутация: 401
|
А что такое метода, набор умных фраз и пред указаний, прям как наше Украенское законодательство ( предписания )
В чём сила Брат - в практике ))) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 47
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Цікавить такий момент, яке краще підключення фронту з точки зору звучання:
а) поканалка і кросовер рулиться з голови. б) поканалка через паскрос підключено біампінгом. в) два канали через паскрос. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Регистрация: 13.01.2012
Адрес: Симферополь, АРКрым
Возраст: 36
Сообщений: 1,655
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 191
|
кстати я тоже как то хотел заморочиться... отстроить систему с головы, затем исходя их срезов и их крутизны сделать кадому динамику свой пасскросс, а в с ГУ рулить только гейнами и задержками |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 54
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Класичний біампінг, все-таки, з активною фільтрацією. Хороший активний фільтр буде кращий за пасивний, починаючи з того, що ніколи не будуть плавати параметри в залежності від зовнішніх чинників, тієї ж температури, і закінчуючи тим, що підсилюватись буде визначений діапазон, а не вся смуга усіма каналами і навантажений підсилювач буде самими динаміками. Також активний фільтр може працювати в якості попередніх каскадів, а цим ми мінімізуємо кількість компонентів на шляху сигналу. У випадку пасивних фільтрів попередні каскади залишаються, а крім них додаються пасивні елементи кросоверів. ІМХО, з підходом "в межах розумного", тобто при мінімумі затрачених часу і коштів, тобі варто залишити все як є. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Регистрация: 13.01.2012
Адрес: Симферополь, АРКрым
Возраст: 36
Сообщений: 1,655
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 191
|
а вообще получается что суть такой "заморочки" - уйти от активной фильтрации, т.е. попробовать построить пассивный кроссовер, который портить звук будет меньше. Только отсюда вопрос - что, неужели действительно прям так улучшится качество звучания от пасскросса? может кто поделится опытом?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Готов поспорить
Регистрация: 19.05.2008
Адрес: Минск
Сообщений: 2,504
Вы сказали Спасибо: 15
Поблагодарили 99 раз(а) в 61 сообщениях
Репутация: 229
|
Приведи доказательства (желательно с графиками) того, как уплывают параметры пассивных компонентов в зависимости, ну пусть от температуры. Я измерял, кстати, у меня есть прибор, например, который может сопротивление лома измерять, т.е. речь о тысячных долях ома. |
|
|
|
![]() |
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|