![]() |
|
Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Я тут наскоками зараз писати хіба можу. Часу не дуже.
Чергова порція. Виходячи з аналізу тенденцій ринку.. Виробники автомобілів конкретно рубанули серпом по бюджетному і в деякій мірі середньобюджетному відростку галузі автомобільного аудіо. В першу чергу це стосується головних пристроїв. Сучасні автомобілі в основній своїй масі оснащені штатними "головами", вмонтованими в торпедо, заміна яких на інші, навіть з використанням заводських перехідних рамок, в більшості своїй виглядає колгоспним тюнінгом. А ідеальна інтеграція чогось інородного потребує уже чималих фінансових вливань і теж не завжди реалізується в силу нестиковки дизайну. Тому в повний зріст стоїть питання управління усіма додатковими пристроями, які встановлюються в автомобіль. Звичайно, перший варіант - це щось типу альпайнівського рукса. Який має мінус в тому, що його кудись треба встановлювати, тобто все та ж інтеграція. Варіанти "в бардачок" і йому подібні я не розглядаю, тому що це "колгосп". В бардачок можна ставити ченджер, але ніяк не головний пристрій. Пульт. Можна розглядати, як крайній вихід з положення, тому що треба бачити, що робиш. Та й пульти схильні губитися. Сучасні віяння дали поштовх до розвитку нового сегменту - пристроїв типу XCarLink. За винятком зовсім бюджетних авто, більшість головних пристроїв мають вихід на ченджер. І КарЛінк, під'єднаний до "голови" бачиться останньою як ченджер і повністю керується нею. Тут питання лише в тому, наскільки проблематично реалізовувати таке управління. Також прийшла мені, поки пишу, в голову ідея про реалізацію управління зі смартфонів. Основних їх типів не багато - андроїд, айфон, вінмобайл... На смартфон ставиться софтинка, яка через блютуз, наприклад, керує системою. Такий варіант гірший, ніж щось, залізно вмонтоване в машину, але відповідає, так би мовити, віянням часу, тому одразу може не варто відкидати. Далі. У нас є ЦАП, з с/пдіф. І цифра по цьому інтерфейсу на нього звідкись має прийти, з якогось транспорту. Скоріш за все це буде додатковий транспорт, бо де в автомобілі ще взяти цифру? Тобто керувати потрібно і ним, і гучністю ЦАПа. Або робити наступним чином. Є панелька управління/транспорт USB, яка керує ЦАПом в тому числі, а нею теж, опціонально, можна керувати визначеним способом. Маю на увазі, керувати основними функціями - гучність, треки... От тоді панельку можна і в бардачок. Бо якщо не продумати якісну реалізацію способу управління, пристрій буде неконкурентноздатним. Так, він буде користуватись попитом серед автозвукофілів, які готові жертвувати зручністю заради якості звуку, але скільки їх - один на тисячу? Добавлено через 4 минуты Борис К, комерційна привабливість визначається також і ціною... Последний раз редактировалось Рост ®; 02.03.2013 в 10:56. Причина: Добавлено сообщение |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Выбор ГУ с временными задержками . | Poma | Бюджетный автозвук и песочница. | 3 | 15.02.2013 19:46 |
ГУ с поддержкой wav и временными задержками. | Andrey0703 | Бюджетный автозвук и песочница. | 51 | 17.12.2012 17:25 |