|
|
|
|
|
#1 |
|
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 54
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() Добре, спробую пояснити свою думку. Гіпотетично, але підтверджено практикою. Отже, нехай внаслідок певних резонансних явищ, на частоті цього резонансу на АЧХ вилазить горб - раз, і характер звуку на цій частоті міняється - до основного тону, що відтворюється динаміком, добавляється спотворюючий його тон від резонансу. Так от, еквалайзером можна забрати цей горб, але характер звучання на даній частоті, який визначається ще й резонансними спотвореннями, залишиться, просто горб не буде різати вуха. Це все я кажу до того, що не всяка АЧХ приємна на слух, навіть якщо вона при цьому ідеально рівна. А саме це ви і заявляли в своєму першому повідомленні, цитую: Тональный баланс или тоналка - это (вы не поверите) способность тракта передавать все частоты сигнала не искажая их (это то же самое что и ровная ачх ) Потім замість нього ставимо вдвічі дорожчий Хелікс Компетішн. Теж з рівною АЧХ. І тут - опа! Появилась так звана "фактура басу", стало чути різні нюанси, яких попередній динамік або не відтворював взагалі, або відтворював спрощено. Це я знову ж до того, що рівна АЧХ нічого не каже про музичність системи. Машини з рівною ачх можна буде слухати, і від них "не буде тошнити". Але щоб машину хотілося слухати, а не просто від неї не тошнило, потрібно уже хороший тональний баланс, і рівна ачх - це тільки одна з його складових. |
|
|
|
![]() |
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|