|
|
|||||||
| NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
| Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов |
|
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
|
#2 |
|
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 54
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
А як їх можна неправильно з'єднати?
![]() Якщо у MB-VI є цифровий вихід (не впевнений), то все дуже просто, цифровий коаксиальний кабель в поміч. Якщо нема, то віддати MB-VI комусь толковому, щоб цифру звідти вивести (в принципі теж нічого дуже складного для знаючої людини). Або поміняти на інший транспорт, в якому цифровий вихід уже є. Також стане проблема регулювання гучності після ЦАПа. Тут є два шляхи. Простий і дорогий - купити щось типу Наківського преампа TP-1200. Або може трохи складніший (бо купується не готове рішення), але значно дешевший і правильніший - доставити резистор Альпс, ціна якого доларів 50. Вони є також моторизовані, тому можна навіть зробити керування з нарульних кнопок автомобіля, чи ще щось типу такого. |
|
|
|
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| Опции темы | |
| Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы
|
||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
| Как соединить Альпайн ива 310 и блютуз Альпайн кса 350 | максимус | Практика по SQ | 2 | 11.01.2010 20:35 |
| Проблемы со штатной головой Chevrolet Aveo | Alex_S | Практика по SQ | 14 | 09.08.2009 20:15 |