Всё об автозвуке

Вернуться   Всё об автозвуке > Высшая лига Sound Quality (натуральный и красивый звук) > Практика по SQ > Свои инсталляции SQ

Важная информация

Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п.

 
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 26.11.2013, 11:40   #11
Рост ®
Старейшина
 
Аватар для Рост ®
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
Отправить сообщение для Рост ® с помощью ICQ
По умолчанию Re: SQ в межах розумного.

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Цікавить такий момент, яке краще підключення фронту з точки зору звучання:
а) поканалка і кросовер рулиться з голови.

б) поканалка через паскрос підключено біампінгом.

в) два канали через паскрос.
б) краще за в) можливістю регулювання рівнів поканально. Регулювати рівні пасивними методами - паршива штука.
Класичний біампінг, все-таки, з активною фільтрацією. Хороший активний фільтр буде кращий за пасивний, починаючи з того, що ніколи не будуть плавати параметри в залежності від зовнішніх чинників, тієї ж температури, і закінчуючи тим, що підсилюватись буде визначений діапазон, а не вся смуга усіма каналами і навантажений підсилювач буде самими динаміками. Також активний фільтр може працювати в якості попередніх каскадів, а цим ми мінімізуємо кількість компонентів на шляху сигналу. У випадку пасивних фільтрів попередні каскади залишаються, а крім них додаються пасивні елементи кросоверів.
ІМХО, з підходом "в межах розумного", тобто при мінімумі затрачених часу і коштів, тобі варто залишити все як є.
Рост ® вне форума   Вверх
 


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 
Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 09:25. Часовой пояс GMT +2.


Перевод: zCarot
autozvuk.org ©