![]() |
|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 47
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
![]()
Цікавить такий момент, яке краще підключення фронту з точки зору звучання:
а) поканалка і кросовер рулиться з голови. б) поканалка через паскрос підключено біампінгом. в) два канали через паскрос. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Регистрация: 13.01.2012
Адрес: Симферополь, АРКрым
Возраст: 36
Сообщений: 1,655
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 191
|
![]() кстати я тоже как то хотел заморочиться... отстроить систему с головы, затем исходя их срезов и их крутизны сделать кадому динамику свой пасскросс, а в с ГУ рулить только гейнами и задержками |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Регистрация: 01.01.2012
Адрес: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Возраст: 37
Сообщений: 491
Вы сказали Спасибо: 17
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 57
|
![]()
_kolenval, хороша ідея за кроси... питання зробити правильні кроси - складно. заодно треба знати точно частоту розділу між динаміками. Тут тільки на заказ, мабуть,імхо
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() Класичний біампінг, все-таки, з активною фільтрацією. Хороший активний фільтр буде кращий за пасивний, починаючи з того, що ніколи не будуть плавати параметри в залежності від зовнішніх чинників, тієї ж температури, і закінчуючи тим, що підсилюватись буде визначений діапазон, а не вся смуга усіма каналами і навантажений підсилювач буде самими динаміками. Також активний фільтр може працювати в якості попередніх каскадів, а цим ми мінімізуємо кількість компонентів на шляху сигналу. У випадку пасивних фільтрів попередні каскади залишаються, а крім них додаються пасивні елементи кросоверів. ІМХО, з підходом "в межах розумного", тобто при мінімумі затрачених часу і коштів, тобі варто залишити все як є. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Регистрация: 13.01.2012
Адрес: Симферополь, АРКрым
Возраст: 36
Сообщений: 1,655
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 191
|
![]() а вообще получается что суть такой "заморочки" - уйти от активной фильтрации, т.е. попробовать построить пассивный кроссовер, который портить звук будет меньше. Только отсюда вопрос - что, неужели действительно прям так улучшится качество звучания от пасскросса? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() Запитання, що краще, пасивна чи активна фільтрація, має стільки ж сенсу, скільки запитання, що краще, бензиновий чи дизельний двигун. Все залежить від умов і цілей. Хороші реалізації можливі як в такому, так і в такому випадку. Це якщо відійти від фетишизму і орієнтації на попадання в конкретні класи в чемпіонаті. Правда, при потребі в крутих порядках чи низьких частотах розділу активні переважають. Добавлено через 20 минут Последний раз редактировалось Рост ®; 26.11.2013 в 18:41. Причина: Добавлено сообщение |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Готов поспорить
Регистрация: 19.05.2008
Адрес: Минск
Сообщений: 2,504
Вы сказали Спасибо: 15
Поблагодарили 99 раз(а) в 61 сообщениях
Репутация: 229
|
![]() Приведи доказательства (желательно с графиками) того, как уплывают параметры пассивных компонентов в зависимости, ну пусть от температуры. Я измерял, кстати, у меня есть прибор, например, который может сопротивление лома измерять, т.е. речь о тысячных долях ома. |
![]() |
![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|