Всё об автозвуке

Вернуться   Всё об автозвуке > Незвуковые темы > Белый шум
Регистрация Новые сообщения Правила форума Справка Сообщество Календарь Поиск

Важная информация

Белый шум Общение на незвуковые темы

 
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 29.07.2010, 01:52   #4
Рост ®
Старейшина
 
Аватар для Рост ®
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
Отправить сообщение для Рост ® с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от bm4egg Посмотреть сообщение
... инструменты очень живые и достаточно рельефны и объемны, но мужской вокал скучноват если не совсем скучен, женский чуть более задорный, а ударный какие-то игрушечные(не вытягивает саб).
Осмілюсь все ж дати пораду менше читати автозвукових журналів перед сном.

Стосовно такої бозешної системи, то вона стоїть також в мазді СХ-7, і яку ми з Михаїлом... чи то вона нас... мучили більше трьох місяців якось. Скільки вона крові випила! Хоча, після втручання навіть в транспорт і відключення системи шумопониження Михаїлу вдалось видобути з тої голови навіть емоції. Ну а підсилювач використовувався в якості... регулятора гучності за тисячу доларів.
Так от, якщо розглядати в цілому, то дійсно музику типу ум-ца-ум-ца, шансон і тому подібне ця система відіграє далеко не найгірше серед інших штатних систем.
Передні міди дійсно 8" дюймів, але дещо специфічної конструкції, оберненої. І дуже чутливі до акустичного оформлення. Наприклад, при вимірюванні, якщо динамік піднести до якої-небудь поверхні тильною стороною, параметри поїдуть досить сильно. І резонансна частота, при встановленні їх в двері, досить сильно знижується, в порівнянні з вимірюванням в вільному просторі.
По характеру звучання вони типові високодобротні умцалки.
Задні міди - скоріше середньочастотники, значно менші за розмірами.
В задніх стійках та на торпедо маленькі широкополоснички.
Усі (якщо не забулося) динаімки 2 Ом.
Підсилювач із вбудованим ДСП, вся фільтрація цифрова. В системі присутнє подвійне перетворення цифра-аналог, тобто спочатку в транспорті, звідки балансним з'єднанням йде в підсилювач, там АЦП, ДСП, знову ЦАП. ЦАП 9-канальний. Лівий-правий канали зміщені між собою електрично на 90 градусів (дивились осцилографом).
Взагалі, система може задовільнити людей, не зіпсованих прослуховуванням систем, навіть недорогих, але зібраних за правильними технологіями. Хоча, знову ж зауважу, це далеко не найгірша штатна система. Якщо оцінювати в цілому. Бо за тембральним балансом в Х5, як на мене, звучить краще.

Але питання - а кому потрібна ця тема, про штатні? Зі штатною системою в кращому випадку можна хіба що миритися.
Рост ® вне форума   Ответить с цитированием Вверх
 


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
штатный ДУ + клара Энтерпасворд Бюджетный автозвук и песочница. 4 14.01.2013 11:09
Штатный магнитофон от ML W164 Max SQ Challenge Автомагнитолы и автомультимедия 3 18.11.2011 08:22
выход на сабвуфер на KENWOOD + штатный саб Subaru Zeroff Бюджетный автозвук и песочница. 10 15.06.2011 20:35
Куплю штатный мидбас с BMW или MERCEDES gizmo Куплю 2 14.08.2010 22:06
Штатный Rockford Hetchserg Бюджетный автозвук и песочница. 6 29.07.2010 18:51


Текущее время: 18:34. Часовой пояс GMT +2.


Перевод: zCarot
autozvuk.org ©