![]() |
|
Общее обсуждение соревнований. Общее обсуждение разных форматов соревнований. |
|
Опции темы | Опции просмотра |
![]() |
#29 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Почнемо спочатку.
Сам термін "роздільча здатність" прийшов в аудіо з оптики. Ось загальноприйняте визначення: На диску СКуЧе є прекрасні треки з саксофоністами, записаними в студії. Вони там розміщуються в різних варіаціях, в ряд зліва направо, в ряд по глибині. І вони або будуть зливатися в один образ, або ні, будуть чітуо сфокусовані. або будуть уявлятися "хмаринами". На дисках інших форматів теж завжди були розписані треки, де який інструмент має знаходитись, як повинен фокусуватись. А отже оцінка роздільчої здатності системи знайде своє відображення навіть в оцінках за параметри сцени, за чіткість фокусування і глибину. Рівно як і в просторових оцінках, оцінках задоволення. Тому якщо оцінювати фокусування, мікродинаміку, детальність, передачу просторовості системою, тим самим ми оцінюємо і роздільчу здатність. Чи проблема лише в тому, що слова "роздільча здатність" не вимовляються вголос? |
![]() |
![]() ![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|