|
Общее обсуждение соревнований. Общее обсуждение разных форматов соревнований. |
|
Опции темы | Опции просмотра |
25.09.2012, 20:54 | #17 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 52
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Re: Про концепцию оценкообразования.
Крім сказаного Борисом, про те, що цей параметр впливає на більшу частину оцінок опосередковано, є інший момент - невизначеність критеріїв його чіткого оцінювання.
Тихий "пук" (як люблять говорити) диригента на цій системі: а) чітко чути, визначена локалізація, передається запах; б) розрізняється на фоні "пуків" скрипача і басиста, але неможливо визначити, кому який "пук" належить, запах вгадується; в) губиться серед інших звуків, запаху не чути; г) "пук" не чути взагалі. В системі з хорошою роздільчою здатністю буде чудово чути, де який інструмент в оркестрі стоїть, який ближче, який дальше і т.д. В системі з поганою - буде каша. Оцінки за фокусування, задоволення, мікродинаміку і т.д. системи автоматично отримають різні. Тому, ІМХО, нема потреби виділяти окрему оцінку для роздільчої здатності, тим більше за відсутності можливості оцінити об'єктивно. |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|