|
|
|||||||
| NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
| Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов |
|
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
|
#8 |
|
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 54
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
+1 до Саші - різати краще пасивно. І поближче до динаміків, бо довгі дроти після кросовера добавлять своєї індуктивності і ємності. Але це при умові самостійного (чи на замовлення) грамотного виготовлення фільтрів під конкретно ці компоненти, в їх конкретному розміщенні. Якщо вибирати заводські кроси проти кросів в голові, то навіть не знаю, що краще. З активними простіше при налаштуванні, з пасивними все ж правильніше, але вони, дуже імовірно, будуть не оптимальні.
Про спотворення - це нелінійність АЧХ, різні піки, які колять вуха. Я не згоден, що зверху різати не треба, там, як правило, ці піки найболючіші. Особливо в низькобюджетних дінах. |
|
|
|
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| Опции темы | |
| Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы
|
||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
| Двухкомпонентный фронт - резать мид снизу или нет? | c0les0 | Практика по SQ | 49 | 06.08.2013 00:45 |
| Стоит ли резать карты двери? | multfilm | Бюджетный автозвук и песочница. | 43 | 04.12.2010 14:26 |